Toarna un kanak fara KapaK

Numele tau
Emailul tau
Spune-mi locatia - detalii, adresa, etc
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]

marți, 18 noiembrie 2008

Kampania ne pune kapak...

Ma petrec prin urbe si imi dau seama ca ce am afirmat in primavara, cu ocazia alegerilor de primari, este perfect valabil: campania ne pune capac "la toti" (ca sa folosesc un enunt des folosit fara judecata de multi vorbitori de limba romana...).

Urbea s-a schimbat, in afara de afise electorale care mai de care mai albaste, rosii cu wewewe si cu numere de telefon sau cu adrese de imeil, au aprut brazi in loc de palmieri, au crescut urgent spatii de joaca pentru copii si au aparut chiar terenuri de baschet printre blocuri....Nu ma gindesc ca acestea ar fi facute din banii "catindatilor"....sint sigur banii mei si ai tai care au fost pastrati cu cap pina acum ca sa arate ca "ei" fac si "ailanti" nu sau invers...

Una peste alta imi place urbea capacita de campanie. Au aparut ca prin minune capacele de la Pompieri, capacele de la Orhideea, dintre blocuri si chiar si capacele de la canalele care erau pe spatiul verde. Grija mare domnule...ca sa votezi cu Kap - acul lor....

Au mai ramas doar cele ale RADETului care, pare ca nefiind implicat in campanie, nu are resurse...

Ramin descoperite cele 2 capace de la canalele RADET de pe str Pravat (vezi aici) si cel de pe strada fara nume, din fata de la ANAF Sector 6 (vezi aici)care este pazit cu strajnicie de bodyguarzi si politie comunitara - sa nu fuga gaura ramasa...

In rest ma simt bine in urbea aglomerata cind vad ca nu mai am cum sa imi rup rotile...dar stai ca vine decembrie si atunci lipsa de fier creste in organisme, frigul intra in oase si politia nu mai patruleaza asa de eficient, campania se termina, lumea intra in case mai devreme si cred ca o sa vedem din nou kanale far' de kapak..

Niciun comentariu: