Toarna un kanak fara KapaK

Numele tau
Emailul tau
Spune-mi locatia - detalii, adresa, etc
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]

joi, 21 august 2008

Ce am gasit cind am revenit

AM fost plecat o vreme. Prin tara si peste hotare. Nu prea departe. La bulgari, la mare. Sint prea sarac sa imi permit o vacanta pe litoralul romanesc si prea grabit sa stau 10 ore in trafic pe autostrada catre Constanta cind in 4 ore am ajuns civilizat la ei...asta e. Si unde mai pui ca la ei nu am vazut nici un canal fara capac.

Acum la intoarcere am gasit unele capace puse, altele lasate ca inainte dar si unele noi noute:

1. Dragostea mea din preziua concediului meu a ramas necapacita: Intrarea M. Bistra, Sector 1;

2. Cistigator in top ramine capacul de pe Orhideelor;

3. Aparitie noua, de data asta la margine de trotuar si clar de la canalizare, cu un sul de linoleum infipt in el precum un minaret pe Cristian Pascal;

4. Stationare: doua de la RADET in parcare;

5. Si unul pe care in august nu am mai apucat sa il postez si nici sa il mai verific la intoarcerea din concediu;

Va astept si pe voi cu eventualel capace identificate ca nefiind la locul or pentru a le putea semnala autoritatior sau responsabililor.

Si ca fapt divers, urmare a solicitarilor transmise pe mail catre primaria sector 1 si primaria sector 6 am primit citeva raspunsuri oficiale prin posta. Unul dintre ele imi explica faptul ca administrarea canalelor nu este in atributia primariilor. Am pus insa intrebarea: strazile pe care sint canalele in administratia cui se afla si daca acesti administratori nu ii pot "arde" cu amenzi pe cei care nu au grija de canalele aflate pe domeniul administrat de ei....E o chestiune de atitudine, nu?

Niciun comentariu: