Toarna un kanak fara KapaK

Numele tau
Emailul tau
Spune-mi locatia - detalii, adresa, etc
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]

sâmbătă, 2 august 2008

Mi-a tras-o....Intrarea M. Bistrita - Sector 1

Iata ca m-au ajuns blestemele canalelor carora le-am pus capac sau a celor pe care i-am pus sa umble dupa capace....

Astazi mi-am stricat doua cauciucuri intr-un canal fara capac. Chiar in preziua plecarii in concediu a trebuit sa scot repejor peste 1200 de lei din bugetul de vacanta pentru a-mi pune la loc cauciucurile.

Pe cine sa dau in judecata? Alergatura mea cine o plateste? Dar nervii mei? CASCO nu despagubeste doar anvelopele daca nu s-au produs pagube si la jenti (bine ca nu s-a intimplat asta ca imi lua foc vacanta integral si in totatlitate...!).

Canalul cu pricina se afla aici: Intrarea M. Bistra, Sector 1
si cineva foarte neinspirat a pus un carton peste el. Bai neinspiratilor nu stiati ca in asemenea chestiuni se planteaza crengi nu se acopera cu cartoane? Fraierilor care sinteti!

Din nefericire nu am reusit sa fac fotografii si nici nu m-am mai intors dupa acea fiind mult prea preocupat sa imi caut anvelope noi, etc.

Cui trebuie sa ii multumesc?

Si eu cu cine am votat? De ce?

Niciun comentariu: