Toarna un kanak fara KapaK

Numele tau
Emailul tau
Spune-mi locatia - detalii, adresa, etc
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]

miercuri, 27 august 2008

Inca unele fara de capac

Zilnic trec pe acolo si zilnic vad cum mai dispare cite un capac. Pe astea doua le-am observat de citeva zile dar nu am apucat sa scriu din lipsa de timp. Ma gindesc ca le-o vedea cineva.

Iata care este ideea mea pentru a se putea rezolva problema observarii acestor lipsuri prin insarcinarea oamenilor responsabili cu curatenia strazilor cu responsabilitatea de a raporta locatiile din teren unde nu sint capace la canale. In acest mod simplu ei, care sint mereu pe strada si pe linga trotuare, vor putea sa faca o situatie la zi a acestor lipsuri. Acum trebuie sa mai fie un responsabil de ADP si un director din primarie care sa incerce sa implementeze acest lucru.

Pina atunci eu mai adaug citeva bucati la lista mea:

- pe Bd. Vasile Milea in dreptul unitatii de pompieri un capac de canalizare lipsa (locatia);

- pe Al. Poiana Sibiului in fata ANOFM sector 6, cei cu taxele...ha, ha...unul de la RADET in parcare;

Cu ajutorul site-ului Domnule Primar cautind pe net am mai gasiit citeva reclamatii:

- pe strada Carpati din sectorul 1, in dreptul numarului 21 vezi reclamatia aici;

- Pe strada Vrancea (care se intersecteaza cu calea Grivitei 232) s-au furat toate capacele la canale si de 2 saptamni nu a venit nimeni sa le puna la loc, sesizarea este aici;

In rest numai de bine si va astept si pe voi cei care vedeti canale fara de capac sa le turnati aici. Luati atitudine fratilor!

Niciun comentariu: