Toarna un kanak fara KapaK

Numele tau
Emailul tau
Spune-mi locatia - detalii, adresa, etc
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]

vineri, 11 iulie 2008

3 dintr-o lovitura ...proaspete!



Desi ziceam eu ca Sectorul 1 e in top se pare ca nici Sectorul 6 nu se lasa mai prejos. Iata cum azi dimineata mergind pe strada fara nume, cum zice gipiesul meu, dau sa dau intr-un canal. Il evit la milimetru si pe ultima secunda a manevrei de evitare...altul la fel de mare si frumos. Nici bine nu termin cea de a doua manevra de evitare ca in fata rotilor imi apare un al treilea musteriu fara kapak...

Norcul meu ca am privirea buna si mina agera caci o puneam de citeva jenti strimbe si cauciucurirupte. Nici macaro pietricica de semnalizare, o floricica, un par....semn ca erau achizitii proaspete.

Din cite stiu eu centrele de colectare nu au voie sa primeasca astfel de materiale. Atunci unde se duc aceste capace. Le fura martienii? Sau le iau diversi designeri pentru a decora imobile in stil de canal?

Pina una alta uitati unde se afla LOCATIA si aveti grija: de la primarie nu se uita nimeni dupa ele!

Niciun comentariu: