Toarna un kanak fara KapaK

Numele tau
Emailul tau
Spune-mi locatia - detalii, adresa, etc
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]

miercuri, 30 iulie 2008

Askuns ...fara kapak


Aseara traversind stradutele din zona Moghioros, cine m-o fi pus, cit pe ce sa fiu rapit de un canal fara capak. Norocul meu ca am devenit sensibil la crengile de copaci care ies din asfalt si asa l-am evitat.

Sper sa nu il evite Politia Comunitara si primaria. Pentru ajutor le spun eu unde este: aici adica pe Aleea Valea Prahovei

Sper sa NU cumva sa cada noaptea vre-un copilandru sau vre-un cetatean neatent .... in rest "numai bine" sa le fie celor care l-au luat!

Si apropos....am noutati. Am primit un raspuns la un canal sesizat si oarecum astupat. Vi-l las alaturi ca sa vedeti ca de fapt ei s-au sesizat de mult dar a durat pina s-a actionat....si asa mai departe.... Interesanta ideea de a-mi raspunde cu recomandata. De ce oare nu mi-or fi dat raspunsul tot pe mail? Ca sa mai cheltuim niste bani...publici!

Oricum este o medie buna daca dureaza aproximativ 30 de zile de la sesizare pina la astupare. In ritmul in care dispar capacele este posibil ca in circa 10 ani sa se astupe canalelel sesizate din proprie initiativa .... cele pe care le-am sesizat noi nu se pun...

Niciun comentariu: