Toarna un kanak fara KapaK

Numele tau
Emailul tau
Spune-mi locatia - detalii, adresa, etc
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]

vineri, 4 iulie 2008

Mi-au furat Kapaku'

Ma dau jos dimineata din bloc si ce sa vezi: in mijlocul orivirii mele urca maret un par de lemn dintr-un canal. Da, domnilor, mi-a fost furat capacul canalului de pe strada mea.

Din ce se vede cel mai activ sector la capace este sectorul 6. Astept cu nerabdare sa se fure si capacele de pe Plevnei din fata primariei, caci cele din spate nu mai sint de ceva vreme, astfel incit sa dea demnitarul in canal cu rotile si sa aiba nevoie de reparatii capitale la articulatiile masinii proprietate personala (nu de serviciu).

Deci contorizam inca un canal:

- Aleea Poiana Cernei 4 - 1 buc, cu par de lemn semnalizata...

Asteptam si alte capace sa se alature celor de aici sa nu le fie frig si sa nu se simta singure.

Niciun comentariu: