Toarna un kanak fara KapaK

Numele tau
Emailul tau
Spune-mi locatia - detalii, adresa, etc
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]

luni, 21 iulie 2008

Update 21 iulie ... fara KapaK

Am dat un tur de orizont, atit cit am putut si eu si am mai taiat din canalele de pe lista mea. Din nefericire se pare ca romanu' e frate cu canalu' si cu primaru' asa ca vad cu uimire ca din cei citiva cititori ai mei nu sint foarte multi contributori cu canale fara de kapak.

Poate ca mi-ar trebui o campanie mai agresiva...sau cine stie ce. Nu ma pricep prea bine si nici nu este asta scopul meu in viata. Voi continua sa pun aici ce gasesc eu si ce imi trimit cei care vor sa trimita si le pasa.

Am trimis in fiecare saptamina lista la primariile de sector. Pina acum nu am primit nici un raspuns. In schimb in Sectorul 6 s-au cam astupat cele in cauza. Si citeva din Sectorul 1 dar doar cele de pe linga primarie...de ochii primarului.

Am trimis linkul site-ului si catre citeva teleVIZUINI si posturi de radio, mai bine zis unor anumiti reLAIZATORI (acum unii sint cu burtile la soare ca s-au dat in concedii), dar nu am auzit a se pomeni despre el. Este un fapt social neinsemnat si care, vad eu, nu are importanta. Este de fapt o chestiune de atitudine...

Pina una alta iata si lista la zi:

SECTORUL 1

- in spatele Teatrului National, pe Tudor Arghezi - 2 bucati, semnalizate cu pari
- str. Caraiman, nr 56 (era gresit 30) - 1 buc capac spart, marcata cu doua lemne...pe la jumatatea strazii
- str. Scoala Herastrau, cam in dreptul nr. 1C, gaura de canal descoperita si nedescoperita de vreo 2 saptamini - multumesc Andreei
- Str Balonului colt cu Str Avionului - 2 canale fara capac impodobite cu vegetatie - localizare pe harta: aici, multumesc lui Diciu


SECTORUL 6

- LOCUL I - canalul de pe Orhideelor care este infundat cu o baliza din aceea de separare a benzilor de circulatie. Este pe locul intai deoarece trec pe linga el zilnic de cind se lucreaza la fenomenalul pasaj care va degaja circulatia din Bucurestiul anilor 20xx si doar saptamina trecuta am constientizat ca, de fapt, acolo este un canal fara kapak. Ce camuflaj fratilor, cita ingeniozitate din partea unui canal!!!
- Aleea Poiana Cernei 4 - 1 buc, cu par de lemn semnalizata...I-AU PUS KAPAK
- strada fara nume - din 3 bucati, doua fura KAPAKCITE si-a mai ramas unul ...la intersectia cu Vasile Milea;
- str. Pravat nr 4 - 6 - 2 buc in parcare, locatia e aici;
- str. Poiana Cimpina colt cu Vasile Milea - 1 proaspat fara semnale evidente


Reamintesc tuturor celor interesati sa ia atitudine ca sint binevenite si canalele voastre fara de kapak.... Luati si voi atitudine!

Daca nu o faceti vor crede ca nu existati si va vor trata ca atare!

Pina acum s-a miscat ceva, cel putin in sectorul 6.....

Niciun comentariu: